Oslomånad, december 2012

Hemma från Oslo. Varken haft tid eller lust till att blogga. Veckorna i Oslo var svinkul. Jobbet var som jag visste givande, gav mer energi än vad det tog trots att jag bara varit ledig tre dagar, två av dom sjuka. Dock lyckades jag att komma över budget så jag välkomnar bonusen med öppna armar. Jag har julmyst hemma hos Tina oCo med pepparkakor, glögg & julgran i tre veckor. Bott hos tre fighters: Håkon, Jack och Mohsen i en. Det har mest varit mys och bra hela tiden. Tack för denna månad Oslo, ses säkert snart igen.
 
Julbak
 
Pappa har jobbat i Oslo och bjudit ut på bästa restaurangen Olivia
 
 
Käkat Enchiladas på Peoples med Tina & Sara
 
Bott med tre fighters... 
Viktig match. Håkons sambo och träningspolare Jack hade match i Chicago och det var nervigt den här kvällen kan jag lova.
Jack tillbaka från USA, alltid med ett leende på läpparna. Blev en del hängkvällar. 
 
Druckit drinkar med Fanny på Quadis

Kommentarer

här säger du hur grymma vi är:

ditt tjusiga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det vettiga du har att säga:

Trackback
RSS 2.0