Bloggfeelings

Fick lite feelings och kände att jag behövde skriva av mig. Long time no see. Igår styrde vi upp förfest/fest här på Stensgate. Vi blev ett jävla gäng. Vi tänkte att vi bjuder några så får vi se lite vilka som dyker upp. Hans med kompisar, Sofija, Pelle, Bizza, Sara, Emil, Mickis, Lisa med vänner, Hanna, Seban, Emma, Galta, Dennis, Sadde plus annat folk, tack för en mycket trevlig kväll. Kändes som alla blev rätt fulla. Jag hamnade av någon anledning hos våran hyresvärd som bor ovanför oss som hade lite fest han med, skön snubbe till hyresvärd vi har. Folk blev kvar länge och kom inte ut förräns tvåslaget. Jag som hade jobbat hela dagen var helt död så struntade i utgång och hoppade i säng istället, med jeans och linne på, då är man trött. 
 
Imorse när jag vaknade blev jag lite arg på mig själv för att jag struntade i utgång, jag var ju trots allt fett sugen på det igår. MEN, jag hade sjukt trevligt här hemma bland massa bra folk och det blev nog lite för mycket av det goda, huvudvärken att dömma i vilket fall. Jag strassade upp och hoppade in hos Emma. Sett förjävligt ut här hemma men panten gav effevt = söndagspizza till hela familjen. Det gynnar att ha fest, sponsrar ju söndagskäket och det tackar vi för. 
 
Jag & Emma gick ner till myscafet NERO och åt en stadig söndags/bakisfrulle. Cola, Latte, surdegsbröd och aioli. Nu är det slappehäng och musiklyssnade i soffan flera timmar framåt och hela kvällen. Vi ska bara ta oss och köpa den där pizzan, sen är jag tillbaka där jag hör hemma, soffan. Läget just nu då: Pluras kök i Spanien och cola i vinglas, bästa kombinationen.
 
 
 

Kommentarer

här säger du hur grymma vi är:

ditt tjusiga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det vettiga du har att säga:

Trackback
RSS 2.0