Frida 21 år, Skövde, Växjöreunion

Bilder från resan är på ingång, är så många men kan ju inte lägga upp alla här. 
 
Vi kom hem på fredag och jag var helt deppig, ville inte komma hem. Tur Frida hade 21årsfest på lördagen så jag fick glömma bort den kalla verkligheten för en stund. Fick även träffa massa härliga brudar och vänner. Hon hade hyrt en limo som tog oss till Skövde och där väntade bästa Frans och Adam som jag inte sett på ett år. Jag fick dansa bort natten och det gick helt smärtfritt. Hade tom en riktigt bra kväll. 
 
Hahaha, Friman. Finsmakarn
 
Ja... jag vet inte vad som hände när vi kom hem riktigt
Edvin och min underbara kusin Jesper som var sjukt kul att se igen
 
 
 

Kommentarer

här säger du hur grymma vi är:

ditt tjusiga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det vettiga du har att säga:

Trackback
RSS 2.0