Osammanhängande lycka

Åh, livet är SÅ bra! Jag har haft världens bästa månad i Boracay med Tina, Sofia & Ida. Jag bor i Oslo, jag trivs så jävla bra, jag är på helt rätt ställe i rätt tid, har massa fantastiska människor här, vädret är bra, nya jobbet på Posten är bra, festerna är bra, lägenheten är bra, jag mår bra, Håkan Hellström kommer med nytt och han är så jävla bra, Gyllene Tider, Håkan i Götet i sommar är bokat och det kommer bli fantastiskt, jag har och hittar hela tiden massa ny underbar musik, framtiden känns ljus, min mobil har blivit stulen och jag lever nu med en oldschool-one men har aldrig mått så utan att alltid vara tillgänglig, just nu lipar jag över att jag är så jävla lycklig trots att jag egentligen inte har någon speciell anledning samtidigt som jag har massa men det är det som är så bra, jag är taggad på att träna, jag är fan taggad på allt. 2013 är bäst. Snacka om att vara uppsnärjd i det blå, Tangled up in blue.

Kommentarer

här säger du hur grymma vi är:

ditt tjusiga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det vettiga du har att säga:

Trackback
RSS 2.0