Oslo, Monki Bar, vårdag med Emma

Det var inte roliga dagar när jag kom hem till Falköping. Kände att nu måste jag ta tag i mig själv här. Kul att träffa släkt och vänner, men nu är det dags för nya äventyr. Tog kosan mot Oslo. Och som ni kanske läst tidigare, jag trivs så jävla bra. Från dag ett har jag mått supert. Det har varit sol nästan varenda dag. Jag har fått jobb och börjat på Posten. Har inget att klaga på just nu. 
 
Första fredagen hade jag och Emma en underbar dag. Vi vandrade runt i byn, drack världens godaste XChange Smoothies, satt på AkerBrygge och bara njöt, drack kaffe i mängder och tjöta skit. Jag fick gå runt från Wayne's till Wayne's och träffa Emmas arbetskompisar. Vi hade en riktigt mysdag. Dagen innan hade vi varit ute på Monki Bar och kvällen var grym, det är tydligen torsdagar som det händer här. Söndagar, lördagar och torsdagar.
 
 
 

Kommentarer

här säger du hur grymma vi är:

ditt tjusiga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det vettiga du har att säga:

Trackback
RSS 2.0