Typiskt Louise

Det var någon som fråga vad som är typiskt mig. Jag började fundera men sen blev det så självklart.
 
Jag
-älskar ceasarsallad, verkligen älskar
-dricker cola i vinglas. Jag har gjort det sen jag var liten och vet inte varför. Blir en helt annan känsla typ
-är en dagdrömmare. Kan nog verka lite disträ men kan helt enkelt inte hjälpa det, har massa saker i hjärnan som håller på
-gillar fatöl väldigt mycket
-även vin går ner väldigt lätt
-älskar mat, sötsaker och allt onyttigt. Mat är underbart
-älskar och följer Greys Anatomy, bästa serien
-är rätt borta i tankarna när jag går så jag kan gå förbi någon jag känner med 1 meters avstånd utan att se och bara går förbi
-har stooort musikintresse, det är det bästa som finns
 
Det var det jag kunde komma på just nu. 

Kommentarer

här säger du hur grymma vi är:

ditt tjusiga namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

det vettiga du har att säga:

Trackback
RSS 2.0